DOLAR
34,16 0%
EURO
38,11 0%
ALTIN
2.913,97 0%
BITCOIN
2.244.252,87 -0,08%

Seyahat edenler dikkat! Bunu bildiren 30 bin TL ödeme alabilir: Hemen ödeniyor

Havalimanlarında bagaj teslimatında gecikme yaşandığında, tazminat talebinde bulunma hakkınızı nasıl kullanabileceğinizi öğrenmek için detaylara göz atın…

Yayın Tarihi: 06.07.2024 12:41
Güncelleme Tarihi: 06.07.2024 12:41

Seyahat edenler dikkat! Bunu bildiren 30 bin TL ödeme alabilir: Hemen ödeniyor

Ceren Özcan, sosyal medya hesabında paylaştığı bir bildiriyle tüketicilere bagaj gecikmesi durumunda alınabilecek 30.000 TL tazminatının nasıl sağlandığına dair bilgi verdi.

Özcan, "Herkesin bilmesini isterim, bir gün işinize yarayabilir" diyerek yaşadıklarını şöyle paylaştı:

VALİZLERİMİZ ÜÇ GÜN GECİKMELİ OLARAK ULAŞTI

Geçen ay İsveç üzerinden aktarmalı olarak İzlanda'ya giderken valizlerimiz ulaşmadı. Havaalanındaki kayıp bagaj ofisine gittik ve bağlantılı uçuşa rağmen İsveç havaalanında kaldığını öğrendik. Sonunda valizlerimize üç gün sonra kavuştuk.

BAGAJ SORUNU HAKKINDA

30000 TL TAZMİNAT ONAYLANDI

Zorunlu harcamalarımızın fişlerini sakladık ve havayolu şirketine, uçuş numarası, bagaj etiketi bilgileri ve harcama fişleriyle birlikte başvuruda bulunduk. Bu süreç her havayolu şirketi için geçerlidir. Başvuruyu uçuştan sonraki 21 gün içinde yapmanız gerekmektedir. Ertesi gün havayolu şirketinden gelen cevapla birlikte, 30000 TL tutarındaki ödeme onaylandı.

UÇUŞ RÖTARLARINDAN TAZMİNAT ALMA YOLLARI VE ÖNERİLER

Uçuşlarda 9 saatten fazla süren rötarlarda, kişisel bakım, giyim, çamaşır, şarj aleti gibi harcamalarınızı masraf olarak talep edebilirsiniz. Bu durumda havayolu şirketinden tazminat talep etmek ilk adım olmalıdır, çünkü bu uygulamalar aracılığıyla alınacak tazminatlarda komisyon kesintisi olabilir. 

Havayolu şirketinden daha yüksek bir ödeme alabilirsiniz. Eğer red cevabı gelirse, Airhelp gibi uygulamalarla hakkınızı sonuna kadar arayın; genellikle bir geri dönüş alabilirsiniz.

BAGAJ SORUNU