PACHA Natural Collagen Markası Tanıtıldı
PACHA Doğal Kolajen ve Protein Ürünleri, yeni markasıyla atıştırmalık sektöründe iddiasını artırdı. Özyeğin Üniversitesi'nden Dr. Aslı Zuluğ'un liderliğinde geliştirilen ürünler, sağlıklı beslenme trendine yön veriyor.
Dr. Aslı Zuluğ'un Açıklamaları
Dr. Aslı Zuluğ, 2019 yılında TÜBİTAK desteğiyle yürütülen AR-GE çalışmaları sonucunda elde edilen PACHA Doğal Kolajen Cipsleri ile hem Türkiye'de hem de uluslararası platformlarda birçok ödül kazandıklarını belirtti. Zuluğ, zamanla tüketici ihtiyaçlarını dikkate alarak, ürün yelpazelerine kraker, granola ve çocuk atıştırmalıklarını eklediklerini vurguladı:
"Bugün, 5 çeşit kraker, 2 çeşit granola, 8 çeşit cips ve çocuklar için özel bir atıştırmalık ürünümüz ile geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz."
Temiz İçerikle Sağlıklı Seçenekler
PACHA Natural Collagen, tüketicilere doğal kolajeni günlük yaşamlarına entegre edecek atıştırmalıklar sunuyor. Ürünlerde katkı ve koruyucu maddelerin bulunmadığını belirten Zuluğ, temiz içeriğin önemine dikkat çekti:
"Her yaşa hitap eden, doğal içerikleriyle lezzetli atıştırmalıklar sağlıyoruz."
Sosyal Sorumluluk ve Bilinçlendirme
PACHA Natural Collagen, sosyal sorumluluk projeleriyle toplumun gıda okur-yazarlığını artırmayı hedefliyor. Dr. Zuluğ, bunu gerçekleştirmek için çeşitli uzmanlarla işbirliği içinde bilgilendirici içerikler ürettiklerini açıkladı.
Pazar ve Dağıtım
PACHA Natural Collagen ürünleri, Migros grubunun MacroCenter mağazalarında ve önde gelen kahve zincirlerinde satışa sunuluyor. Ayrıca, Almanya, Hollanda ve ABD gibi yurt dışındaki marketlerde de tüketicilere ulaşmayı hedefliyor.