Bist 100
10.343,31 2%
DOLAR
32,69 0,13%
EURO
35,16 0,04%
ALTIN
2.436,27 0,03%

Opel Bayilerinin Kurumsal Kimliğini Yeniledi: Modern Alman Deneyimi

Opel, bayilerinin yeni kurumsal kimliği ile elektromobilite deneyimini ileri taşımayı hedefliyor.

Yayın Tarihi: 26.07.2024 15:57
Güncelleme Tarihi: 26.07.2024 16:10

Opel Bayilerinin Kurumsal Kimliğini Yeniledi: Modern Alman Deneyimi

Opel, Bayilerinin Kurumsal Kimlik Konseptini Yeniledi

Opel, bayilerin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketin açıklamasına göre, yenilikçi konseptteki bayiler, "Modern Alman" sloganı ile müşterilere hizmet verecek.

Elektromobiliteyi Deneyimleme Fırsatı

Opel, elektromobiliteyi hem fiziksel hem de dijital bir deneyim haline getiriyor. Geleceği merkeze alan yeni bayiler, cesur bir görünüm, net renkler ve bölgesel marka deneyim merkezleriyle tasarlandı.

Müşteriler, dinlenebilecekleri ve dijital geleceğin yanı sıra markanın tarihçesi hakkında daha fazla bilgi alabilecekleri "Keşif Merkezi" alanında Opel'i yakından tanıyacak. Şarj seçenekleri ve avantajları hakkında doğrudan bilgi edinme imkanı sunulacak.

Modern ve Müşteri Odaklı Ortam

Opel, yeni konseptiyle showroomların dış görünümünde sarı ve koyu gri renkleri kullanıyor. Ziyaretçilere net ve odaklanmış bir düzen sunuluyor. Showroom'un merkezini parlak Opel sarısı alan oluşturuyor. Keşif Merkezi, tasarım sandalyeleri ve kanepeleriyle dinlenme alanı olarak hizmet veriyor.

Yeni tasarımda Opel modelleri, beyaz ve gri yüzeylerin önünde cesur ve yalın tasarımıyla sergileniyor. Işık panelleri, Opel araçlarını daha çarpıcı hale getiriyor. Türkiye'deki satış noktalarında bu dönüşüm hızla gerçekleştiriliyor.

Rebecca Reinermann'dan Açıklama

Opel Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Rebecca Reinermann, yeni showroomların markanın geleceği için büyük bir adım olduğunu belirtti. Reinermann şu ifadeleri kullandı:

"Bir bayiyi ziyaret etmek için doğru zamana, bizzat müşterilerimiz karar veriyor. Yeni kurumsal kimlik sayesinde müşterilerimiz, bayilerimizde emin ellerde olduklarını anında hissedecek."

Opel Türkiye’nin, 2024 sonuna kadar Türkiye’nin 7 bölgesinde 63 satış noktasındaki değişim hedefi ile çalışmaları sürüyor.

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya...

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yenilikçi konsepte sahip bayilerinde "Modern Alman" sloganıyla ortam sunan Opel, elektromobiliteyi fiziksel ve dijital bir deneyim haline getiriyor.

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya...

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yenilikçi konsepte sahip bayilerinde "Modern Alman" sloganıyla ortam sunan Opel, elektromobiliteyi fiziksel ve dijital bir deneyim haline getiriyor.

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya...

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yenilikçi konsepte sahip bayilerinde "Modern Alman" sloganıyla ortam sunan Opel, elektromobiliteyi fiziksel ve dijital bir deneyim haline getiriyor.

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya...

Opel, bayilerinin kurumsal kimlik konseptini yenilediğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yenilikçi konsepte sahip bayilerinde "Modern Alman" sloganıyla ortam sunan Opel, elektromobiliteyi fiziksel ve dijital bir deneyim haline getiriyor.