Son yıllarda işsizlik sorununun vatandaşın huzurunu bozması ile birçok kurum ve kuruluş bu sıkıntının bir nebze de olsa giderilmesi amacıyla personel alımları gerçekleştiriyorlar. Bir personel alım haberi de o belediyeden geldi Detaylar haberimizde…
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DUYURDU! 54 PERSONEL ALINACAK
Muğla Belediyesi'nde 54 kişiye istihdam sağlanacağı açıklandı. Peki kimler başvurabilir? Başvuru için hangi belgelere ihtiyaç var? Başvuru nereye ve nasıl yapılır?
Muğla Belediyesi'nin 54 ofis personeli istihdam edeceği açıklandı. Peki başvuru şartları neler? Kimler başvurabilir? Başvuru için hangi belgelere ihtiyaç var? Başvuru nereye ve nasıl yapılır?
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 54 PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
18 yaşından büyük olmak,
Vatandaşlıktan mahrum olmamak (bu durum güvenlik soruşturma teşkilatı tarafından da belirlenecektir).
657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinin (A) bendinin (1), (4), (5), (6), (7) ve (8) bentlerinde belirtilen koşulları sağlamak,
En az ön lisans diplomasına sahip olmak,
Muğla ilinde ikamet eden (tercihen belirlenen lokasyonda ikamet eden)
Askerlik hizmetini tamamlamış veya muaf olan erkek adaylar için,
Tercihen işaret dili sertifikasına sahip,
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Nüfus cüzdanı fotokopisi,
Diploma veya bitirme belgesi (e-devletten alınabilir),
2 fotoğraf,
Askerlik belgesi (e-devletten alınabilir),
İş başvuru formu (www.mubep.com.tr adresinde bulunan form kullanılacaktır.)
Adli sicil kaydı (e-devletten alınabilir),
İkamet belgesi (e-devletten alınabilir),
Doğum belgesi (aile dahil) (e-devletten alınabilir),
Başvuruda bulunan unvana ilişkin Yeterlilik/Ehliyet/ Ustalık/iş tecrübesi vb. belgesi fotokopisi
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar Muğla Büyükşehir Belediyesi Personel LTD'ye başvurabilirler. Şti `ne, 5 Temmuz'a kadar şahsi olarak başvuru yapabilirler. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91010/mugla-buyuksehir-belediyesi-emek-personel-ltd-sti-05-07-2024.pdf