DOLAR
34,38 -0,13%
EURO
36,25 -0,14%
ALTIN
2.836,8 -0,06%
BITCOIN
3.015.757,84 0,08%

İstanbul Üniversitesi 9 öğretim üyesi alımı yapacağını duyurdu

İstanbul Üniversitesi, çeşitli birimlerde 9 öğretim üyesi alımı yapacağını açıkladı. Başvuru şartları, tarihleri ve gerekli belgeler hakkında detaylı bilgi için haberimizi okuyun!

Yayın Tarihi: 30.07.2024 11:49
Güncelleme Tarihi: 30.07.2024 11:49

İstanbul Üniversitesi 9 öğretim üyesi alımı yapacağını duyurdu

İstanbul Üniversitesi, çeşitli birimlerde görevlendirilmek üzere 9 öğretim üyesi alımı yapacağını duyurdu. İlgili adayların başvuru şartları, tarihleri ve gerekli belgeler hakkında tüm detaylar bu haberde.

personel alımı

-Başvurular, 30 Temmuz 2024 tarihinde başlayacak ve 13 Ağustos 2024 tarihinde sona erecektir. Başvurular, şahsen veya posta yoluyla yapılabilecektir. İnternet üzerinden başvuru alınmayacaktır. Başvuru evraklarının son başvuru tarihi olan 13 Ağustos 2024 tarihine kadar ilgili birimlerin dekanlık veya müdürlüklerine ulaştırılması gerekmektedir.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR

Başvuruda bulunacak adayların hazırlamaları gereken evraklar şunlardır:

Dilekçe: Başvuru dilekçesinde, başvurulan kadronun birimi, bölümü, ana bilim dalı/programı, kadro unvanı, kadro derecesi, ilan özel şartı ve iletişim adresi (telefon numarası, e-mail) açıkça belirtilecektir.

Başvuru Formu: İstanbul Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı web sayfasından (https://personel.istanbul.edu.tr/tr/duyurular/1/1) veya Yabancı Diller Yüksekokulu için (https://yabancidiller.istanbul.edu.tr/tr/) ulaşılabilir.

T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi

Özgeçmiş

Askerlik Durum Belgesi: Erkek adaylar için terhis, tecil veya muaf olduğunu belirten belge (E-Devlet üzerinden alınabilir).

Diploma Fotokopileri: Lisans/lisansüstü diploma fotokopileri (resmi kurum onaylı belge veya E-Devlet üzerinden alınabilir).

Denklik Belgesi: Yabancı yükseköğretim kurumu mezunlarının diplomalarının denkliğini gösterir belgenin fotokopisi (resmi kurum onaylı belge veya E-Devlet).

Lisans Transkript: Aslı veya E-Devlet üzerinden alınabilir.

ALES Belgesi

Fotoğraf: 2 adet biyometrik fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olmalıdır).

Yabancı Dil Belgesi

Sertifika veya Tecrübe Belgesi: İlan özel şartına bağlı olarak alınacak, resmi kurum onaylı belge.

SGK Hizmet Belgesi: Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için (E-Devlet üzerinden alınabilir).

Adli Sicil Kaydı Belgesi: E-Devlet üzerinden alınabilir.

Lisansüstü Eğitim Belgesi: İlan özel şartına bağlı olarak alınacak, resmi kurum onaylı belge veya E-Devlet üzerinden alınabilir.

SINAV TAKVİMİ

Başvuruların ardından sınav takvimi şu şekilde işleyecektir:

İlk Başvuru Tarihi: 30.07.2024

Son Başvuru Tarihi: 13.08.2024

Ön Değerlendirme Sonuçlarının İlan Tarihi: 19.08.2024

Giriş Sınavı Tarihi: 28.08.2024

Sonuç Açıklama Tarihi: 02.09.2024

personel alımı

BAŞVURU KOŞULLARI

Başvuruda bulunacak adayların taşıması gereken genel şartlar şunlardır:

Devlet hizmeti yükümlülüğü bulunmamak.

Erkek adayların askerlik yönünden mahkeme veya bakaya durumunda olmaması gerekmektedir.

Postadaki gecikmeler nedeniyle ilanda belirtilen süreler içinde ilgili birimlere yapılamayan başvurular dikkate alınmayacak olup, sorumluluk başvurana aittir. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihi mesai bitimine kadar başvuru yapılacak ilgili birimin dekanlığına/müdürlüğüne ulaşması gerekmektedir. Postadaki gecikmelerden üniversitemiz sorumlu değildir.

İnternet aracılığı ile başvuru alınmayacaktır.

Sınavın kazanılması durumunda, atanmaya hak kazanan adayların belgelerinin asıllarının, resmi kurum onaylı olanlarının (aslı gibidir) veya noter onaylı örneklerinin teslim edilmesi zorunludur.

İlan edilen birim içinde sınavlar aynı saatte olacağından, adayların ilan edilen birim içinde tek bir kadroya müracaat etmeleri gerekmektedir. Birden fazla kadro ilanına başvuran adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen adayların sınavı geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Koşulların uygun olmadığının sonradan anlaşılması durumunda atamalar iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir.

Araştırma Görevlisi kadrolarına atamalar, 2547 Sayılı Kanunun 50/d maddesi uyarınca yapılacak ve lisansüstü eğitiminde azami öğrenim süresini dolduran adayların başvuruları geçersiz sayılacak olup, adayların ilan takviminde belirtilen sonuç açıklama tarihine kadar ilan özel şartını taşımaları ve atama işlemi gerçekleştirilirken de azami öğrenim süresi içinde lisansüstü öğrencilik durumlarının devam etmesi gerekmektedir.

İlana başvurmak isteyen adaylar kadroya başvuru yerinin iletişim adreslerine ilgili birimin web sayfasından ulaşabilir. Ön değerlendirme ve nihai değerlendirme sonuçları ilgili birimin web sayfasında yayımlanacaktır.

İdarenin uygun gördüğü takdirde ilan her aşamada iptal edilebilir.

ÖNEMLİ NOTLAR

Adayların devlet hizmeti yükümlülüğü bulunmaması gerekmektedir.

İlan edilen bu kadrolara müracaat edecek erkek adayların askerlik yönünden mahkeme veya bakaya durumunda olmamaları gerekmektedir.

Postadaki gecikmeler nedeniyle ilanda belirtilen süreler içinde ilgili birimlere yapılamayan başvurular ile eksik belgeli başvurular dikkate alınmayacak olup, sorumluluk başvurana aittir. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihi mesai bitimine kadar başvuru yapılacak ilgili birimin dekanlığına/müdürlüğüne ulaşması gerekmektedir. Postadaki gecikmelerden üniversitemiz sorumlu değildir.

İnternet aracılığı ile başvuru alınmayacaktır.

Sınavın kazanılması durumunda, atanmaya hak kazanan adayların belgelerinin asıllarının, resmi kurum onaylı olanlarının (aslı gibidir) veya noter onaylı örneklerinin teslim edilmesi zorunludur.

İlanın çıkıldığı birim içinde sınavlar aynı saatte olacağından dolayı müracaat edecek adayların ilan biriminde tek bir kadro ilanına müracaat etmeleri gerekmektedir. Birden fazla kadro ilanına başvuran adayların her iki başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen adayların sınavı geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Koşulların uygun olmadığının sonradan anlaşılması durumunda atamalar iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir.

Araştırma Görevlisi kadrolarına atamalar, 2547 Sayılı Kanunun 50/d maddesi uyarınca yapılacak ve lisansüstü eğitiminde azami öğrenim süresini dolduran adayların başvuruları geçersiz sayılacak olup, adayların ilan takviminde belirtilen sonuç açıklama tarihine kadar ilan özel şartını taşımaları ve atama işlemi gerçekleştirilirken de azami öğrenim süresi içinde lisansüstü öğrencilik durumlarının devam etmesi gerekmektedir.

İlana başvurmak isteyen adaylar kadroya başvuru yerinin iletişim adreslerine ilgili birimin web sayfasından ulaşabilir. Ön değerlendirme ve nihai değerlendirme sonuçları ilgili birimin web sayfasında yayımlanacaktır.

İdarenin uygun gördüğü takdirde ilan her aşamada iptal edilebilir.