Anadolu Ajansı'nın Yeni Yayıncılık Hamlesi: AA Kitap
Anadolu Ajansı, çok yönlü bir yayıncılık anlayışıyla yeni markası AA Kitap'ı tanıttı. Richard ve Jeffrey gibi ünlü eserlerle Türkiye'nin siyasi, sosyal, kültürel ve ekonomik tarihine katkıda bulunmayı hedefliyor.
Hayri Çetinkuş'tan Vizyoner Açıklamalar
AA Kitap Yayın Yönetmeni Hayri Çetinkuş, yayınlarının amacına dair şu ifadeleri kullandı:
"AA Kitap yayınlarıyla Türkiye'nin tarihine ışık tutmak amacıyla yola çıktık. Kitaplarımız, çağdaş düşünceleri de barındırarak okurlara sunmayı hedefliyor."
Global Haber Ağına Yeni Bir Katkı
13 farklı dilde haber yayınıyla ve 100 ülkede temsilciliği bulunan Anadolu Ajansı, AA Kitap ile birlikte global yayıncılık alanında da iddiasını ortaya koyuyor. Bu yeni marka, sadece haber üretmekle kalmayıp, derinlemesine analiz ve incelemelere imza atmayı amaçlıyor.
AİŞE HÜMEYRA AKGÜN'ün katkılarıyla hayata dökülen bu girişim, Türkiye'nin tarihine ve kültürel zenginliğine ışık tutmayı hedefliyor.
13 farklı dilde haber yayınıyla ve 100 ülkede temsilci ağıyla global bir haber ajansı olan Anadolu Ajansı (AA), deneyim ve vizyonunu "AA Kitap" markası altında yayıncılıkla birleştirdi. "AA Kitap" çatısı altında yayınlanan eserler arasında "101 Soruda Kudüs", "Film ve Fenomenoloji", "Kitle İletişim Kuramları","Yeni Medyanın Dili", "Medya Çalışmalarına Giriş", "Tanık- The Witness", "Kanıt-The Evidence" '100 Yıl Özel Serisi'nden '1923' ve "Muhabir" kitabı yer alıyor.
13 farklı dilde haber yayınıyla ve 100 ülkede temsilci ağıyla global bir haber ajansı olan Anadolu Ajansı (AA), deneyim ve vizyonunu "AA Kitap" markası altında yayıncılıkla birleştirdi. "AA Kitap" çatısı altında yayınlanan eserler arasında "101 Soruda Kudüs", "Film ve Fenomenoloji", "Kitle İletişim Kuramları","Yeni Medyanın Dili", "Medya Çalışmalarına Giriş", "Tanık- The Witness", "Kanıt-The Evidence" '100 Yıl Özel Serisi'nden '1923' ve "Muhabir" kitabı yer alıyor.