Adalet Bakanlığı, personel alımı ilanıyla ilgili son dakika gelişmesini paylaştı. Bakanlık, bünyesindeki personel eksikliğini gidermek için 406 kamu personeli alımı yapacağını bildirmişti. Alımlar, 3 farklı alanda olmak üzere gerçekleştirilecek. Sınavlar, daha önce ertelenen tarihlerin ardından yeni tarihlerde yapılacak.
ALIM YAPILACAK KADROLAR VE SINAV TARİHLERİ
Adalet Bakanlığı, 2022 yılı sonlarında yayımladığı memur alımı ilanında, farklı şehirlerde 406 memur alımı yapacağını duyurmuştu. Bu kapsamda, alım yapılacak kadrolar ve sınav tarihleri şöyle:
132 Psikolog, 19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31 Ocak 2024 tarihlerinde, 52 Pedagog, 01-02-03-04-05-06-07-08-09-10 Şubat 2024 tarihlerinde, 222 Sosyal Çalışmacı, 11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28 Şubat 2024 tarihlerinde, sözlü sınavlara tabi tutulacaklardır.
ASİL ADAYLARIN ATAMA İŞLEMLERİ TAMAMLANDI
Bakanlığımızca, 132 psikolog, 52 pedagog ve 222 sosyal çalışmacı kadrosuna personel alımı için 06.03.2023-31.03.2023 tarihleri arasında yapılan sözlü sınav sonucuna göre asil olarak yerleştirmeye hak kazanan adayların atama işlemleri tamamlanmıştır.
Asil adayların yerleştirme işlemleri sonucunda; 60 psikolog, 35 pedagog ve 18 sosyal çalışmacı kadrosu boş kalmıştır.
Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 18 inci maddesi uyarınca ilan edilen kadrolardan boş kalan kadrolara, 02.06.2023 tarihli ilanımızda “kontenjan nedeniyle yerleştirmeye hak kazanamadınız” olarak belirlenen adaylardan nihai başarı listesindeki puan sıralamasına göre yerleştirmeleri yapılacaktır. Yerleştirmeleri yapılacak adaylara ilişkin sorgulama, aşağıda bulunan sorgulama ekranından yapılabilecektir.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER VE TERCİH İŞLEMLERİ
İlan edilen adayların yerleştirmelerinin yapılabilmesi için aşağıda istenilen evrakı süresi içerisinde teslim etmeleri ve aynı zamanda tercihte bulunmaları gerekmektedir. Tercihler yapılır iken psikolog kadrosu için 39, pedagog kadrosu için 35 ve sosyal çalışmacı kadrosu için 12 tercih yapılacaktır. Tercihlerinden herhangi birine yerleştirilemeyen adaylar ise boş kalan mahallere re’sen yerleştirilecektir.
İstenilen belgelerin 05 Ocak 2024 tarihine kadar Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Merkez Teşkilat Şube Müdürlüğü Bakanlıklar / ANKARA adresinde olacak şekilde elden veya posta ile gönderilmesi gerekmektedir.
İstenen Belgeler şunlardır:
Kariyer Kapısı-Kamu İşe Alım Platformu üzerinden alınacak “Başvuru Bilgileri” çıktısı,
Mal bildirimi (Ek-2),
Bilgi formu (Ek-3),
2 adet biyometrik fotoğraf,
Diploma, (e-devlet mezun belgesi, diplomanın fotokopi, geçici mezuniyet belgesi v.b),
KPSS sonuç belgesi,
Sağlık beyanı (Ek-4),
Etik sözleşmesi (Ek-5),
Askerliğini yapmış adaylar için terhis belgesi (e-devlet çıktısı kabul edilmeyecektir), askerliğini yapmamış adaylar için tecil belgesi,
Özgeçmiş,
Kamuda görev yapan/yapmış olan adayların ilgili kurum tarafından düzenlenen ünvan ve statüsünü gösterir hizmet belgesi,
Tercih dilekçesi (Ek-6), (Ek-7), (Ek-8)